Vyhledávání

Kontakt

Sexy hračky pro ženy

03.01.2010 18:11

sexy hračky, vibrátoryVybírat váš první vibrátor může být legrace, získávání zkušeností. Můžete však mít také trochu strach. S tolika možnostmi typů vibrátorů a jejich vlastností, jak si vybrat ten, který je pro vás to pravé? Nemůžeme sice úplně odpovědět na tuto otázku ale můžeme napomoci se správným směrem výběru. Vybrali jsme deset nejoblíbenější vibrátorů našeho sexshopu, které jsou snadno použitelné a určitě potěší. Šťastný nákup!

1. Sada Caribic dream »

Recenze uživatelky: "To byla moje první zkušenost s hračkami .... můj manžel koupil tuto sadu jako dárek k výročí. Máme skvělý sexuální život, ale sada Caribic posunula náš sexuální život na novou úroveň."

2. LAYA spot - Erotický stimulátor »

Recenze uživatelky: "Tenhle je skvělý! Musíte to zkusit. Můj přítel ho používá na mojí mušličce. Má snadné použití a je vzrušivější než klasický vibrátor vibrátor."

3. Vibrátor Super Slick »

Recenze uživatelky: "Tohle je moje první hračka a je naprosto skvělá pro začátek! Super slick je skvělý, protože je štíhlý s nastavitelnou rychlostí a jeho cena je velmi dobrá!"

4. Stimulátor TRIPLE JOY »

Recenze uživatelky: "Nikdy bych se nedomnívala, že budu nakupovat 'sexuální pomůcky' před rozhovorem se svojí přítelkyní. Ale po vyslechnutí, jak to bylo skvělé, jsem se rozhodla to zkusit. Nikdy jsem neměla orgasmus za svých 8 let manželství. Jakmile se Triple Joy objevil v poště, použili jsme ho, a já jsem měl svůj první orgasmus! A teď mám orgasmus pokaždé, když ho používáme."

5. Osobní stimulátor Qui »

Recenze uživatelky: "Nikdy bych si nemyslela, že tento malý masér bude tak silný. Dává mi nejlepší stimulaci klitorisu jakou jsem zažila. Mám více orgasmů pokaždé když ho použiju. Mám i jiné hračky a tohle není žádný amatér, je excelentní."

6. Oboustranný masturbátor Alien »

Recenze uživatelky: "Alien byla první hračka mého přítele a mě. Je to úžasné! Má zábavné ovládání a užijeme si spoustu zábavné erotiky a orgasmů"

7. Vibrátor Vivian Schmitt G »

Recenze uživatelky: "Splnil všechna má očekávání. Je to můj první vibrátor a je perfektní. Mohu doporučit pro začátečníky. Jemný, snadno ovladatelný a za dobrou cenu."

8. Sada Couples kit »

Recenze uživatelky: "Otevřela jsem krabici a myslela, že bych si mohla zkusit "zkušební jízdu", jen tak, nic vážného, a byla jsem překvapena a potěšena. Je to super. Wow. Miluji kroužky, jsou měkké, ale dostatečně pevné. Jdou snadno změnit . Jsou tak silné a skvělé a líbí se mi všechny - čisté, jednoduché a hezké."

9. Vibrátor Authentic »

Recenze uživatelky: "Váhala jsem s nákupem tohoto vibrátoru, ale zároveň jsem cítila, že to může okořenit náš sexuální život. Po koupi této hračky jsem byla velmi překvapena, jak to bylo zábavné. Užila jsem si to a můj manžel také. Normálně vibrátor nepoužívám ale když je manžel pryč je skvělý ale také si ho užíváme spolu. Doporučila bych to všem. Je velmi příjemný a velikost je akorát. "

10. Vibrátor Srdeční záležitost »

Recenze uživatelky: "Skvělé pro sólovou hru, skvělý pro páry, pomocí tohoto vibrátoru jsem byla schopna dosáhnout mého prvního g-bod orgasmu."